onsdag 16 maj 2012

Onsdag....

Fullt ös... Medvetslös... Började med att fixa matsäck till Bella som skulle ha utflykt med förskolan:-) Andra gången dom försöker ge sig iväg till Alnarp. Men pga vädret kommer dom tyvärr aldrig iväg ser det ut som. Dom gick iaf till en lekplats så fick en liten utflyckt iaf;-) När jag lämnat henne hämtade jag syrran och åkte till Ikea.. Blev lite lådor och galgar inhandlat till garderoben.. Måste ha massor med förvaring med två barn i en liten trea:-( Nu är det iaf klart i garderoben. Inte riktigt som jag tänkt mig men det blev helt klart en uppfräschning men nytt golv och vita väggar! Efter Ikea tog vi en runda på Burlöv center. Bella fick nya skor och jag och Liam fick glass❤Efter detta var jag helt förstörd i fötter och rygg.. Skit drygt att inte kunna röra sig som för och värre blir det:-( Klockan två hämtade vi Belka, Elin och den andra kusinen Elias. Tog bilarna och fika och åkte till en stor lekplats i Lomma. Vädret var inte riktigt med oss så jag frös som bara den.. Kl 17 var vi hemma och 20 sov jag... Nu är klockan 03,30 och jag har varit vaken snart i två timmar. Sjukt drygt!!!! I morgon blir det fika med fina Lotta medan Bella åker till Zoo i Danmark med mormor morfar och halva familjen.. Jag har ingen lust att följa med.. Tråkigt väder dessutom... Hej svej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar