torsdag 10 maj 2012

Tråkiga torsdag

Nu känns det att jag inte jobbat på ett bra tag. Jag börjar bli rastlös och vet inte riktigt hur jag ska få vissa dagar att gå.. Vilket problem va!;-) Som det ser ut nu så kommer det inte bli mera jobb innan bebis nr 2 tittar ut så jag har massor av tid.. Tyvärr jobbar ju alla när man själv är ledig.. I morgon ska jag träffa Sandra. Hon är mamma ledig.. Jag tänkte börja gå till Öppnaförskolan här i Åkarp. Det är tyvärr bara varje onsdag mellan 14-16.. Men kan vara nyttigt att träffa lite mammor som oxå är hemma.. Dom flesta har ju en liten med. Men det har jag ju snart... ;-) Tre månader kvar.. Puh!!! I dag blir det en riktig slappe dag. I går kräktes jag vid lunch. Tig aldrig slut:-( Tyvärr är jag ju van. Fick gå och sova en timme för jag mådde skit. Kl tre hämtade jag tre busungar på dagis.. Eftermiddagen gick väldigt fort.. Simon tömde garderoben i går. Den ska få sig en liten renovering:-) Lite ny färg på väggen och nytt golv.. Jag vill egentligen bygga med elfa, men tänker inte lägga ner mycket mer pengar på denna lägenhet sim vi bara hyr. Känns så onödigt!!! Önskan är stor om ett rum till:-( Ha en skön torsdag! Snart är det helg!! Skönt!!!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar