fredag 6 maj 2011

Fredagsmys =)

Dagen började väldigt stressigt... Vaknade vid åtta.. Bella ska vara på dagis 9. Helst innan 9 så vi inte missar samlingen. Det är inte så populärt att komma mitt i...
Jag hann inte duscha. Men det gjorde inte så mycket då jag skulle hem och städa..
På fredagar får Bella bara vara på dagis mellan 8,15-11,10.. Känns onödigt men hon behöver all tid hon kan få då det varit lite svårt för henne att komma in i gruppen och känna att hon trivs..
jag kan ju lugnt säga att jag kände mig stressad med två timmar.. På dom två timmarna skulle jag hinna städa och duscha.. Jag hann faktiskt med en hel del.
Stor städning, soffan fick sig en ordentlig dammsugning oxå... Fattade först inte var allt hår kom i från men sen påminde syrran mig om att Carinas hade varit här med sin hund.. Såå nästa gång någon tar med sig ett djur till mig får den INTE vara i soffan..
Det var två månader sen hon var här och jag har dammsugit soffan redan två ggr...
Efter jag städat klart hämtade jag Bella och åkte hem till syster och åt lunch..
Vi gick sedan till en lekplats med barnen.. Bella gjorde två olyckor på en o samma gång så vi fick gå hem.. Tur vi hade resurser med oss=) stackars liten..
Nu på kvällen fixade vi lite hamburgare att grilla. Mums. Jag älskar hemmagjorda hamburgare!

Nu sover princessan söt. Simon spelar och jag sitter här...
I morgon blir det en mysig dag med Lotta i parken, var ett tag sen vi såg så vi ska bara ligga och sola och prata en massa...Mysigt..
På kvällen s´ka jag övernatta hos syster och söndag blir det grillning med fam Herrström..

Trevlig Helg !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar