torsdag 12 maj 2011

Sjuk...

Ush vad dålig jag har varit på att blogga denna vecka..Och nu har jag blivit sjuk=(
Kommer knappt i håg vad jag har gjort i veckan.. Vet att jag var på Nova i går med min syster.. Blev lite shopping.. Hade present kort på hm så blev lite gratis shopping där. och ett par glansiga leggins från Lindex.. Är grymt nöjd med mina nya leggins=)
I går på kvällen var vi hos Söta Alex och hennes barn. Filippa och Bella är jämn gammla. Filippa är en dag äldre än Bella. Lite roligt. Jag och Alex följde varandra igenom våra graviditeter. Hade samma barnmorska och gick på samma föräldrar möten osv.. Lite roligt..
Nu har hon redan hunnit få en liten unge till..Han fyller ett år om bara några dagar.. Tiden bara springer i väg..



I dag skulle jag egentligen tränat.. Men blir tyvärr inget pga denna dumma förkylningen som någon smittat mig med...
I helgen blir det kalas för Linnea.. och Simon ska jobba. Annars inget planerat. Hoppas på fint väder!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar