måndag 2 maj 2011

Helgen som gått

Helgen som gått har haft en del trevliga saker att bjuda på=)
I fredags var jag och Bella i bunkeflo och hälsade på Carro. Där hade det samlas en hel dröss med folk på grillning..
Det är delade känslor att åka dit.. Självklart trevligt att träffa Carro men ändå får jag känslan av att vi gjorde det rätta att flytta där i från=)
Jag saknar inte det området en sekund.. saknar Bellas dagis som vi var så nöjda med. Tyvärr kan man inte bo kvar pga det..


Lördag...
Spenderade vi dagen på stranden i bjärred.. vad vi inte visste var att det var solväder.. Men vi klädde av oss och låg och solade i endast underkläderna=) Barnen lekte på stranden.. Det var super mysigt..
Efter det åkte vi hem och lämnade Elin och tog med oss Liam till Lomma. Där åt vi glass och gick en runda vid båtarna..
Sen var det dax för Simon att jobba på Samuraj och sen Skeppsbron..
Jag och Bella cyklade ner till min syster och grillade typisk svensk sommar mat=)


Söndag...
Var vi i parken med Anne-Li och Marrtin och söta Sebbe.. Det var såå längesen vi träffades.. Tyvärr var vädret inte det bästa så vi gick hem och fortsatte fika hos dom..
Efter det fick vi ett samtal om inbjudan till Calle och Lotta på grillat.. Charlott väntar en liten bebis om 10 dagar.. man blir lite sugen.. Ser så mysigt ut med gravid mage.. Men om jag ska vara helt ärligt så tyckte jag inte att det var så himla mysigt att vara gravid..=) Men när bebisen kommer, kommer det mysiga...=)


Nu blir det träning för min del. Två veckors paus, så nu ska jag jobba hårt inför thailand..






1 kommentar:

  1. Det är mysigt när bebisen kommer men när sjukdom inträffar vill man byta plats med sitt barn!! Usch vad hemsk!!
    Hoppas du får en UNDERBAR thailand resa! Kram

    SvaraRadera