tisdag 3 maj 2011

THAILAND

Ja det kommer bli lite uttjatat här om Thailand.. Jag hade tänkt att datorn skulle få följa med mig till Thailand så jag kunde blogga lite därifrån...
Här kommer lite bilder på två av våra bokade hotell..





Visst ser det skönt ut... jag har läänge pratat om att jag inte är intresserad av att åka på charter då det är det enda vi gjort i alla år.. Thailand har jag velat åka till ett bra tag. Min biologiska pappa och bror har åkt några gånger om året i flera år nu. Min biologiska pappa har en Thailänsk fru. Dom har även hus där som dom nyligen byggt. Dom planerar att flytta dit snart... Så intresset har varit stort länge och nu äntligen ska vi få åka dit i 21 härliga dagar...30 maj går flyget....Nedräkningen har börjat...

1 kommentar:

  1. Underbart att resan blev av :)
    Hoppas ni får massa härliga dagar där nere!

    Kram Anna o Lilla E

    SvaraRadera