onsdag 4 april 2012

Äntligen ledig:-)

I dag började vi morgonen med en akupunktur som gjorde skit ont.. Hon satte "bara" 5 nålar för det var första gången och ändå gjorde det sjukt ont.. Har haft smärta hela dagen men nu börjar det lätta.. Efter den behandlingen gick jag in en snabb runda på burlövs center och köpte en pyjamas till Bellas påsk ägg och en klänning till Elins.. Sen blev det solning i Lomma. Simon hämtade Bella sen fiskade vi lite på hans lunch:-) Jag och Bella har bakat kanel bullar som tyvärr inte blev så lyckade denna gången. Man retar sig när man stått och bakat i flera timmar.. Tar ju lite tid att baka bullar. Jag gillar egentligen inte baka med jäst.. Skit jobbigt... :-) Vid fem tog jag och Bella bilen och åkte ner syrran. Nu sitter jag här och ungarna har dragit in till mamma.. Snart ska vi hem och mysa:-) Grymt skönt med påsk ledigt nu.. I morgon slutar Simon ett. Vi ska bara fixa lite hemma. På fredag kommer Anne-Li och Martin på middag, lördag ska vi till Skurup och söndag kommer min syster m familj på middag.. Fullt inbokat:-) Men ändå lite ledigt:-) Ha en skön påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar