tisdag 24 april 2012

Fullt upp

Nu börjar resan närma sig och jag har en hel del att göra.. I dag har jag städat och tagit fram lite saker som vi ska ha med oss på semestern. Min tanke var att jag och Bella skulle dela väska.. Det ser inte ljust ut just nu:-( Hur ska jag få plats... Alltid lika svårt att packa! Jag hatar det! Man har alltid med sig mycket mer än man behöver! Men man vill ju inte sakna något.. Det mesta är Bellas saker. Jag är så tjock att jag knappt vet vad jag ska ha på mig. Nu växer hela jag ganska fort.. Vill inte. Kan det inte räcka med bara magen. Jag har stor ångest för vikt uppgång mycket därför jag inte njuter av att vara gravid:-( När bebisen är ute ska det bantas:-) I morgon ska Bella på utflykt med förskolan. Så jag har precis gjort egna köttbullar och ska fixa plättar när jag hämtat Bella.. Nu får det bli en dusch! Ha en mysig tisdag!!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar