fredag 6 april 2012

Lååång fredag...

Då var det helg och ledighet! Underbart.. Kallt ute i dag. Vi har fixat lite hemma. Känns som vad man än gör så syns set inte. I dag har Simon lagt lister på balkongen. Nu är det bara lite inrednings pyssel som ska fixas:-) Får vi ta nästa månad. Har ingen ork nu.. Får hoppas det kan bli lite mysigt där ute.. I dag har jag rensat lite i köket. Min syster var här i går och sa att jag har saker överallt och att det ser stökigt ut! Man blir ju tyvärr själv blind! Jag hatar när det ser stökigt ut! Jag vill ha det stilrent och undanplockat. Har även putsat alla fönster i dag. Fy vad tid det tog. Och ändå blir det aldrig riktigt bra.. Men bättre blev det.. Nu är Sinon och Bella i affären och kompletterar handlingen i går. Missade lite, ska aldrig mer ha en man med mig när det ska handlas:-) Nu får jag fixa lite lunch.. Och i kväll kommer Martin och Anne-Li ! Det ser vi fram emot:-) Bjuder på en bild på Simons och Bellas påsk ris:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar