onsdag 18 april 2012

V 23 (22+5)

Tiden springer i väg nu.. Nu bokar vi semestern och vad vi ska pyssla med på semester.. Och när det väl är semester tid är det inte långt kvar till denna lilla tösen tittar fram:-) Ska bli skönt! Det är en olidlig längtan. Man är så nyfiken på den lilla människan som ligger där inne i magen.. ❤ vi har än så länge bokat in en vecka i Blekinge.. Sen blir det lite små turer.. Tror inte jag orkar så jätte mycket saker precis innan bf... I dag onsdag har jag städat för fullt.. Stor städning en gång i veckan är väl ett måste. Iaf för mig. Jag är lite halvt pedant och får panik på smuts och röra!!! Framförallt smuts, djur hår! Är glad att Simon är allergisk så man inte får för sig att dra in ett päls djur! Jag hade fått panik på allt hår.. Naken hund hade varit mitt alternativ:-) I kväll ska jag hem till Cino. Ska käka lite mat och bara mysa:-) I morgon blir det en heldag med syster plus barn. Får se vad vi gör. Och fredag är det dax för akupunktur igen.. I Helgenblir det brunch i Lomma och middag på söndag i skurup om lille Jack blir bättre.. Lilla sjuklingen:-( 10 dagar i dag tills vi åker till Grekland. Simon passar på att åka till Thailand ( Bangkok) under tiden vi är i Grekland. Gris, jag vill oxå till Bangkok och shoppa! Fuskigt men han förtjänar några dagars tripp;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar