lördag 7 april 2012

Påskafton!

06,40 kom Bella in till mig i sängen med sitt stora påsk ägg som hon hittat i sängen:-) Jag tyckte klockan var ganska lite med tanke på att hon somnade 21 i går. Bad henne krypa upp i sängen och somna om. Man kan ju alltid drömma.. Efter 10 min kallade Simon ut henne i soffan så fick jag sova lite längre.. ;-) Behövdes. Är fortfarande helt slut. Vid halv nio serverades frukost och Bella visade mig sitt STORA påskägg:-) Låg lite små saker som Pippi pyjamas, hopprep, data spel en molo tröja och lite annat. Självklart lite godis:-) några timmar senare tog vi en runda på burlövs center och fixade lite saker. Träffade även på fina Petra❤ Nu befinner vi oss i Skurup. Har tagit oss igenom en styck förrätt som bestod av lax med avokado crème. Huvudrutten var Dansk fläskestek.. Är propp mätt nu.. Men gott var det.. Innan maten fick ungarna leta påsk ägg.. Bella fick en jätte fin klänning och lite annat fint. Tack tack. Och stort tack för en trevlig eftermiddag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar