måndag 12 mars 2012

Jobbar för fullt

I snart två månader har jag jobbat heltid.. Känns skönt att ha något att göra om dagarna. Självklart längtar man efter dom lediga dagarna. Denna vecka är det jobb hela veckan. Men nästa ser det ut som jag kommer bli lite ledig. Skönt. Behöver faktisk lite vila.. Det blir inte mycket gjort i veckorna bär man jobbar varje dag. Innan man hämtat Bella och är hemma så är klockan fem. Middagen blir serverad vid sex tiden och sju sover Bella. Hon är så trött att hon knappt orkar vara vaken till sju.. Stackars liten. Önskar jag var en snuskigt rik hemmafru:-) Till helgen ska S jobba. Jag och Bella ska på dop hos min brorsdotter Emilia. Och söndagen blir lite familjens på förmiddagen och eftermiddagen får vi se vad jag och Bella hittar på.. Gud längtar redan till fredag då jag är ledig! Nu måste tvätten hängas upp.. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar