lördag 24 mars 2012

Lördag och lite sliten

Sååå tråkigt väder:-( Vill ha sol, då mår man så mycket bättre och känner sig mycket piggare! I natt har jag sovit riktigt bra! Var nog väldigt trött. Somnade halv tio och vaknade halv åtta. Halv åtta är sov morgon för mig som annars går upp klockan sex! Klockan ett kom Martin hit och lämnade av Sebastian. Han ska övernatta här medan han har gubb middag:-) vid två tiden tog vi bilen och åkte till mini Zoo i Lomma... Sebbe var lite rädd för dom stora djuren ( Lammen) ( Getterna) ;-) Efter det åkte vi en snabb runda till Bjärred och lekte vid lekplatsen. Ingen värme i dag tyvärr. Vinterjackan fick åka på. Jag som hade packat ner den.. Nu sitter vi i soffan och myser till Nemo som Sebastian valt:-) Ungarna myser på popcorn och vars ett godis halsband ;-) Jag njuter av mitt vatten.. Har lyckligtvis inte varit sugen på något sött direkt under denna graviditet! Hoppas det fortsätter så.. Med Bella gick jag upp 24 kg ca. Nu är jag i vecka 20 och har gått upp två kg.. Vill inte gå upp lika mycket denna gången. Grymt jobbigt att bli av med extra kilona sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar