onsdag 14 mars 2012

Kvälls mys

Gud vad det är härligt att våren har kommit! Mkt ljusare på morgon och kväll:-) Nu längtar man bara efter lite högre plusgrader!! Hade varit skönt att kunna packa ner vinter jackan! I dag stängde jag på jobb. Även om man stänger så är det ganska ok. Förskolan där jag jobbar öppnar 7,30 och stänger 17. Grymt sköna arbeta tider! Kl 17 satt jag på tåget hem. Kunde gå lite tidigare;-) När jag kom hem ville Bella att jag skulle gå ut med henne på gården. Vi gick ut en pytte liten stund innan det var dax för att bada. Nu ligger vi i soffan och kollar lite film innan det är sov dax. Upp tidigt i morgon igen:-) Både jag och S börjar sju. Jag slutar tre i morgon.:-) Bella ska sova hos farmor och jag och S ska käka Thai!! Här kommer lite bilder från vår ute vistelse i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar