onsdag 28 mars 2012

Min lediga dag:-)

I dag har jag en ledig dag:-) Hur skönt som helst:-) Jag var tvungen att lämna Bella i dag då jag hade tid hos optikern och sjukgymnasten igen... När jag hade lämnat B körde jag till Lomma och solade. Efter det blev det en runda på burlövs center. Hann med några affärer innan optiker tiden.. Köpte en gel som ska utföra mirakel mot mörka ringar under ögonen;-) Något jag verkligen behöver. Ser alltid trött och sliten ut utan smink. Vi får se om det funkar:-) Efter Burlöv körde jag till Nova. Måste ha ny bikini till resan om en månad. Man blir ju inte direkt smalare under en graviditet.. Ush vad jobbigt med bikini:-( Hittade en, men väntar någon vecka till för storlekens skull...:-( I går gick jag in i vecka 20. Halva tiden har gått och nu 3 kg tyngre.. Är glad om jag går upp Max 10 totalt:-) Haha, önsketänkande:-) Nu blir det en snabb dusch sen hämta prinsessan:-) Njut av det fina vädret, snart blir det kyla igen:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar