torsdag 29 mars 2012

Snart äntligen helg:-)

Känner att jag är trött och sliten och behöver lite vila:-) En jobb dag kvar sen är det två dagars ledighet.. Snart påsk, ska bli skönt med ännu mera ledighet. I morgon hämtar Syrran Bella. Jag slutar tre så ska dit direkt efter jobb. Tänkte laga en fläskfilé gryta sen ska jag renovera Mias existensions.. På lördag ska Simon lägga golv på balkongen, vet inte riktigt vad jag och B ska hitta på. Men på kvällen ska vi gå och se Eric Saade:-) Söndag tar vi sovmorgon och träffar Martin och Anne-Li på dagen.. På sena eftermiddagen ska vi nog till Skurup. Lugn helg kan man ju inte direkt säga att det blir... Nästan varje dag ligger det ett litet paket i brevlådan med något jag shoppat på nätet:-) I dag kom Bellas nya mössa:-) Så fin!!! Här kommer lite bilder på ny inhandlat:-)

1 kommentar:

  1. Hejhej Tess,
    härligt med nytt golv på balkongen. På Byggla hittar du en balkongtävling just nu. Du kan maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer om både tävlingen och Byggla. Är du Bygglapepp får du en välkomstpresent :)
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera